Afscheid Oma Blom - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Lenie Bolder Blom - WaarBenJij.nu Afscheid Oma Blom - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Lenie Bolder Blom - WaarBenJij.nu

Afscheid Oma Blom

Door: Herman.

Blijf op de hoogte en volg Lenie

12 November 2012 | Nederland, Leusden

Vrijdag avond zijn we na eerst met de mede bewoners in Barneveld even verjaardag te hebben gevierd naar Leusden gegaan Bij Oma Blom die graag ook even Lenie wilde feliciteren. Een mooie roos voor Oma uit haar boeket gehaald en die bij Oma neergezet.
Lenie heeft rustig met af en toe wat bezoek een gezellig weekend achter de rug.
Aan het eind van het weekend zijn we nog even samen met Dorieke en wilbert en Renske en pieter bij Oma op bezoek gegaan.
Henk en Jaone en Annie waren al op de zwarteweg.
Zo was er een heel groepje rond Oma 's bed die op dat moment sliep.
Lenie hield de hand van Oma vast die wat koud was en kon ze lekker opwarmen.
Oma werd even goed wakker en genoot van alle knuffels en hand kusjes die ze nog over en weer konden uitwisselen. Was ook zeer bewust van wie er allemaal waren en genoot hiervan zichtbaar, ondanks haar zwakke toestand.
Lenie daarna weer in Barneveld lekker in bed gestopt en toen ik weer in Leuden was zo tegen 23.00 uur belde Henk dat Oma zojuist was overleden.
Al met al een zeer bijzonder afscheid van Oma kunnen nemen hoe het met de begrafenis zal lopen weet ik nu nog niet.
Zal het Lenie nog wel diverse malen moeten uitleggen voordat zij het ergens kan opslaan, zal nog best moeilijk worden.
Veel liefs en groetjes Herman.

• 12 November 2012 - 23:06

Trudy:

Lieve Herman, wat een bijzonder verslag van een mooi samen zijn en afscheid van de moeder van Lenie.
    Voor jullie mijn deelneming met het overlijden van de zo lieve en centrale vrouw in jullie leven, ik wens jullie veel kracht in deze periode.
    Dank je voor het delen, Trudy