56 jaar - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Lenie Bolder Blom - WaarBenJij.nu 56 jaar - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Lenie Bolder Blom - WaarBenJij.nu

56 jaar

Door: Herman

Blijf op de hoogte en volg Lenie

09 November 2012 | Nederland, Barneveld

Lenie is vandaag 56 jaar geworden, ze is lekker wakker gemaakt met crosantjes bij het ontbeid.
En ik hoorde in tel. met de woning is ze naar haar schildersgroepje is gegaan.
We gaan nadat we het even vieren met de medebewonders ook even bij haar moeder langs, die zoals ze het zelf zegt met haar laatste loodjes bezig is.
Maar Lenie even feliciteren vind ze wel heel leuk.
We zullen na het weekend weer proberen wat vaker iets op de site te zetten zodat jullie op de hoogte blijven.
Groetjes Herman

• 09 November 2012 - 16:29

Flori:

Beste Lenie,
    Gefeliciteerd met je 56ste verjaardag!
    Groet,
    Flori

• 09 November 2012 - 17:34

Bertus Wilma Chris:

Van Harte voor Leni. Geniet er samen van. X wbc

• 09 November 2012 - 19:00

Ton Werdler:

Lenie, van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst! Groetjes van Ton.

• 09 November 2012 - 22:01

Naomi En Roel:

Hoi tante lenie
    Gefeliciteerd met je 56ste verjaardag. Hoop dat je een gezellige dag hebt gehad.
    Liefs Naomi en Roel

• 10 November 2012 - 00:02

Kathrin Und Norbert:

Alles Gute zu Deinem 56sten Geburtstag.Wir wünschen Dir ein schönes Wochenende im Kreis deiner Lieben.
    Herzliche Grüsse aus Tostedt von allen Simons