Kerstgroet vanuit Leusden - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Lenie Bolder Blom - WaarBenJij.nu Kerstgroet vanuit Leusden - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Lenie Bolder Blom - WaarBenJij.nu

Kerstgroet vanuit Leusden

Door: Herman

Blijf op de hoogte en volg Lenie

24 December 2012 | Nederland, Leusden

Vanuit een stille zwak verlicht kamer een kerstgroet vanuit Leusden.
Lenie ligt te slapen om straks weer goed uitgerust te zijn voor de nachtmis om gezellig mee te kunnen zingen met haar koor.
Weer bijna een jaar voorbij een jaar van soms moeilijke momenten.
Afscheid moeten nemen van haar moeder en soms dit nog niet helemaal beseffend. Maar ook enn jaar met geniet momenten die hoewel ze ook niet altijd blijven hangen toch veel vreugde opleveren op het momnt dat ze er zijn.
Komend jaar hopenlijk ook vele van deze momenten de voorgenomen plannen van Pieter en Renske waar ik nu nog niet te veel mag vertellen.
Momenten thuis die dierbaar zijn maar ook mooie momenten in Norschoten in Barneveld, we hopen dat het er weer vele zullen zijn.
Net als de vele kerstkaarten die we mochten ontvangen en telkens weer leuk zijn om voor te lezen, want voor Lenie zijn ze telkens weer nieuw.
Gezegende kestdagen toegewenst en een goed begin in het nieuwe jaar.
Lenie en Herman Bolder-Blom

• 24 December 2012 - 23:13

Bertus Chris Wilma:

Fijne Kerstdagen en een mooi 2013 voor jullie en jullie meest dierbaren.

• 25 December 2012 - 00:34

Harmke:

Lieve gasten,

Ook voor jullie fijne dagen, droomloze nachten en n heel fijn nieuw jaar!

Liefs Durk en Harmke

• 26 December 2012 - 17:46

Trudy :

Natuurlijk laat...., maar t was voor jullie hoop ik ook een mooie kerst, hier met Mark, Frank en m'n moeder weer genoten van het samen zijn.en het lekkere eten! ik wens jullie voor 2013 vrede en alle goeds. lfs